INGEN RAST INGEN RO

Husmorsbloggen om smarta fix och trix för hemmet & familjen samt en hel del virkning och stickning. I mars lämnade familjen Stockholm för drömhuset i Kalmar. Allt detta kryddat med en liten nypa rock n' roll. Hey ho - lets go!

CHERUB BABY / KLÄMMISAR

Kategori: Babybabbel, Barnmat, Barnsnack, Recept

Cherub baby-påsarna används flitigt här hemma. Bland annat såhär:

...eller såhär:

Kokar gör jag med rotsakerna, päron och hallon. Annars är det bara mixa på när det svalnat. Går utmärkt att frysa dessutom. Påsarna var tidigare slutsålda så jag fick köpa mina via eBay från Australien. 20 stycken i en förpackning tyckte jag först lät asmycket, men iochmed att man fryser in dem så behövs det ett gäng. Prisvärda och lättdiskade tycker jag de är. Enda minus får de för den lilla vita korken. Tur som är så passar korkar från köpeklämmisar så köper man sådana så spar dem!


Kommentera inlägget här: